Izbori – ne hvala!

16. marta 2012. § Ostavite komentar

Pre nekoliko dana u Srbiji su raspisani izbori. Pošto ne pratim politiku, televiziju, a i medije uopšte, ta vest je do mene došla sa dva dana zakašnjenja.

Nije uvek bilo tako. Pre nekoliko godina sam predano pratio vesti, nervirao se zbog toga šta političari rade i zamišljao sam kako bih ja, da sam vlast uradio mnogo bolje. Onda sam pre jedno dve godine, čitajući i razmišljajući o ekonomiji i politici, došao do zaključka da od politike nema vajde, da je tu čista demagogija i pljačka i da iz toga ništa dobro ne može da izađe. Odlučio sam da više neću glasati na izborima i da ću prestati da pratim političke vesti.

To je bila jedna od boljih odluka u mom životu. Zaista nisam ništa izgubio, ali sam mnogo dobio i rekao bih da mi je od tada život bar 10% bolji. Svoje živce i mentalnu energiju sam sačuvao za stvari u kojima zaista mogu nešto da promenim i da napravim poboljšanja u svom životu. Naravno, s obzirom da je država umešana u sve oblasti naših života, i dalje do mene s vremena na verme, dopre neka vest o postupcima države koja mi se zgadi i zaseni me pokvarenošću, glupošću i demagogijom političara, ali me i to više ne iritira kao nekad, jer mogu samo da se nasmejem i da kažem sebi „pa to si i mogao da očekuješ“.

Oznake: , , , , , , , , ,

Ostavite odgovor

Šta je ovo?

Trenuto čitate Izbori – ne hvala! na Kontraš.

Meta

